12.20.2009

style ?!

har precis kommit hem ifrån min kusin vitamin som flyttat till gatan ovanför. hon bjöd på glögg och massa julgotta :))))))

har gått igenom min garderob för att försöka hitta kläder tills imorrn. men visst nej. ingenting som passar, samma visa varje dag. är så otroligt less på min garderob ! några mille i fickan skulle göra susen. jag har inte ens hittat min stil ?! gillar både rockig stil, mjukisbyxor, tighta kläder, men samtidigt vill jag vara den udda personen med prickigt linne, slitna converse och krokig hållning så att man ser mindre ut. AAAH , kan inte hitta den jag verkligen vill vara .. kan ingen bara komma fram till mig och säga : TA PÅ DIG DEN HÄR NU.


rockstil med nitar, spretig frilla och sotade ögon ?

jeansflicka med vita tygskor ?

eller söta stilen som ex. lily allen har ?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar