2.04.2010

good life

idag har varit en bra dag. vi har kommit igång riktigt bra nu med klippningen i skolan och måste säga att det är superroligt, även om det går åt fanders ibland!

efter skolan så gick jag på stan med oliver . jag har önskat mig en ny svart spets-bh huur länge som helst och idag så bjöd han ut mig på middag på Il padrino och sedan välja ut en valfri bh som han betalade ! :}
tack så mkt för det oliver (L)

varför köper jag så mkt nuförtiden ?! all rea gör mig galen !! kan inte gå förbi ett rea ställ utan att kika lite... jag ska erkänna - jag är en riktigt rea männsika. älskar rea
hittade en jacka för 149 kr igår . den fick följa med mig hem. ska dock sy upp den lite så slänger upp en bild på den senare, om jag orkar.


väska ifrån kappahl

Bh:n jag fick utav oliver , h&m

halsband från kappahl
bjuder på den drogade blicken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar