2.20.2010

skoterkurs

tjabaaa
ja och min käre bror har precis varit på Bårmans en heldag för att göra teorin + teoriprovet för att ta skoterkörkort. okej det var ganska löjligt enkelt ! men bara för att jag säger så, lovar jag att jag kugga haha ... vi ska köra lite imorrn - det praktiska momentet. blir mer bara för kul än ett prov så blir mest bara för kul :)

ikväll så blir det middag hos faster . sötnosan som har sprungit runt på varenda affär bara för att försöka få tag i grönsaksbuljong ist för köttbuljong till maten åt mig haha ! men så extremt vegetarian är jag inte !
och när vi skulle äta lunch på röde orm med skotergruppen så gick jag fram lite diskret till kassörskan och sa att jag ville ha något vegetariskt ist för hamburgetallrik, och då ropar hon till alla andra i gruppen : JA DEN HÄR TJEJEN (pekar på mig) ÄR VEGETARIAN SÅ DET BLIR BARA 11 BURGARE NU OKEJ ?!
kände mig inte ALLS utpekad , nej inte alls


våran gamla pärla sen förra året , vet inte hur våran nya ser ut men ehe (8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar