2.02.2010

fika/shopping/träna

tjosan trosan , här sitter jag med min avokado-ansiktsmask och väntar på att camilla festis ska komma. ska slinga hennes håår och jag hoppas att det blir bra denna gång !

idag så gick jag och fikade med stina och lina på det nya (eller nya för mig) caféet brevid singer . alla bakelser är hemgjorda och själva caféet är gammaldags. riktigt mysigt må jag säga, men föredrar hellre UH eller blådär, vet ej varför men!

efter fiket så gick jag och lina till gina och jag hittade 2 par jens för 200 kr tsm!!!!! lätt väärt. det ena paret har jag tittat på förut men då vart jag tvärsnål som vanligt och hoppades på att de skulle sättas ner på rea - och det gjorde dom ! emmy är nu glaaad :B

därefter gick vi och gymmade, körde mkt bröst och armar för att verkligen orka med på skolan

hoppas ni haft en bra dag!
puss o kram skumbanan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar