2.09.2010

maaat (L)

min helg har varit både bra och dålig.
min söndagkväll blev iaf lyckad hemma hos josefin i våran klass med sällskap av hennes kompis elin, ida, anders, my och adam. grannarna tittade även in lite då och då. men vi ville inte vara i deras lägenhet för den luktade hockeysvett haha.
och jag förstår inte varför öviks gubbar ska vara så sura ?! jag gick fram till en busschaffis och frågade han om han var ensam

han : jaa...
jag: är det inte tråkigt ?
han : nej, men det blev det nu .


sen när jag skulle åka med bussen hem från ida igår så skulle jag krama hennes lillasyrra hejdå, också stängde bussgubben dörren på henne ! snälla nån .. äre bara jag som råkar ut för detta ?

skönt att sluta skolan så tidigt idag , började 9.40, vi hade tal sedan blev det lunch sen bedminton på idrotten . slappt x1000
så nu är jag hemma = ÄTA MAAT

idag blir det snabbmat hehe , men vart så sugen kunde inte stå emot (A)


1. kidneybönor blandat med keso och soltorkade tomater ( bara för att få i mig proteiner)
2. emmys specialité! : nudlar med extra starka kryddor blandat med majs (LLL)
3. vitamin well , har knarkat dem hela helgen
4. mango till efterrätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar