2.13.2010

kung henry

har precis dammtorkat klart hela mitt rum. känns så skönt och fräscht :)

i torsdags var skolan på nola och såg på en novellprisutdelning och lyssnade på en poet som kallades för Kung Henry. men han hette Nils. jag blev helt blåst. eller inte blåst, för jag blev inte lurad, nej jag blev ... berörd. japp. hans budskap (enligt mig) var nog att den underbara värld vi lever i är inte så underbart. kärlek är skit, den gillade jag extra mkt av någon konstig anledning.

man får ha en egen uppfattning om va han vill förmedla , men jag blev då iallafall berörd av hans tankesätt.

haha han är ganska söt faktist ! påminner om promoe fast söt.
hittade en video här då han får en fråga som han måste tänka på . lång tid tog det - men bra svar fick dom!







två av de dikter som han berättade till oss

1 kommentar:

  1. Jag kan inte mer än hålla med dig Emmy. Han var grymm! och jag tog åt mig väldigt mycke av vad han sa Kram:)

    SvaraRadera