1.31.2010

smink

tänkte lägga upp gårdagens smink och outfit
varning varning - oredigerade bilder !
okej en sak fick jag bara lov att ta bort - en krydda sedan maten som var på min tand haha men det är det enda

det här sminket brukar jag använda på fester, när jag väl orkar sminka mig så mkt dåra

1. nopprar ögonbrynen, smörjer in ansiktet och lägger på serum som primer ifrån mus

2. concealer mus, foundation max factor, basögonskugga max factor
komihåg ! använd alltid svamp eller pensel !
det bildas massa bakterier om man använder fingrarna

3. indianpuder mus, ögonbryns skugga mus
ögonskugga h&m, kajal h&m , mascara x5 loréal och rouge isadora

såhär blev resultatet
kära nån vad lite smink kan göra under

hade på mig min nya väst för första gången igår
måste verkligen sluta knäppa bilder i spegeln .. !

3 kommentarer: