1.04.2010

bussresa

skulle åka buss ifrån ellen idag och skulle betala med kontanter. det var nog årets första misstag..
jag räckte fram pengarna , men han sa att jag skulle behålla dem . YES , sparar 13 kr WOHOO tänkte jag då . sen skulle jag gå och sätta mig men visst fan så sa han : kom hit !
då började han babbla om att det är såååå mkt billigare att åka med busskort än med kontanter ! javisst , spara flera hundratals kronor med ett enkelt knapptryck och du kan köpa din favorit tröja på stan istället !

heeeela vägen till stan höll han på men att försöka intala mig med att köpa ett busskort . han blev nog missnöjd för jag svarade bar ; mm, aa, joo , jagvet ....

önskar att han vore en telofonförsäljare ist så att jag bara kunde lägga på luren . eller det skulle fan varit värt att betala dom där 13 kronorna bara för att han skulle vara tyst.
där är jag om han vore en telefonförsäljare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar