1.25.2010

full fart

kanon dag.
började med att få ett ryck och mublerade om hela rummet/dammsög/torkade osv. bytte lampor i fönster ... guud va skönt det känns ! vart riktigt bra må jag säga :) oliver och stina kom sedan till mig, slingade stinas hår. tog inte alls lång tid , nejnej.. haha hur fan lyckas jag med att göra klart håret i en hätta på mer än 2 timmar ?! liiite pinsamt för mig här dåra men jag måste erkänna att jag är en dålig frisörare nu. jaja , man lär sig av misstagen !
håller tummarna för att resultatet ska bli great iaf

min veggi-vecka bara går bra . har börjat äta räkor/fisk denna vecka. inte för att jag äter det i vanliga fall men har börjat gilla det mer med åren. ska hålla på så länge som jag känner för det, har det mest som en utmaning för att se om jag klarar det så att säga


dagens maat + bröd
okej tog bilden ifrån google, men såg
nästan lika dant ut som det jag åt idag
och att jag alltid är så hungrig så hinner äta upp maten
innan jag kommer på att jag skulle ta kort innan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar