1.14.2010

min klass

älskar min klass.
igår började lisa (tror jag) fråga om hur man uttalade hemorrojder. det slutade med att hela klassen pratade om bajs. idag på färgläran så pratade vi om mörkhyade personer. inte rasistiskt prat dåra

känns mer som en familj än en klass, eller kanske inte en familj för vi bråkar aldrig. vet inte hur jag ska förklara våran klass. men får ha en egen uppfattning om den helt enkelt :)
men flickor vill att ni ska veta att jag är överlycklig att jag sökte om, alla är så snälla!
okej inte för att jag inte trivdes i media, det kanske beror lite på att jag går ett program som jag vill nu. men klassen har ändå liksom stor betydelse.

oj vad jag är bra på förklara... stina du har smittat av dig för mkt stina på mig. igår upptäckte vi att vi ser lika dan ut då vi får rysningar, då vi hick/rapar och har samma tvångstanke om att man måste kolla bak om den ena personen luta sig över för att se över den andra personen.

AAH NU SKA JAG SLUTA FÖRSÖKA FÖRKLARA !! JAG SKA HÄMNAS STINA !!


4 kommentarer:

  1. hahahaha, du är så söööt! :D

    SvaraRadera
  2. lisa:
    moawawawwawa :)

    rumpnisse:
    It's payback time honey .....

    SvaraRadera
  3. men flickor vill att ni ska veta att jag är överlycklig att jag sökte om, alla är så snälla!
    yellow black salwar suit
    black and yellow salwar kameez

    SvaraRadera