1.27.2010

shopping/rep

gick och shoppade lite saker efter skolan idag, köpte för en gångs skull någonting jag SKA köpa, blir alltid så att jag kommer hem med massa onödiga kläder som jag bara slänger längst in i garderoben och möglar... haha nemen bestämde mig verkligen på att bara köpa det jag skulle köpa.

sedan efter min lilla runda på stan så sprang jag upp till nola för att spela.
har en ny sångare nu i Elias som är så grymt duktig! tappade bort mig hela tiden för att hon var så bra (A) så välkommen Rebecka till vårat band ! hopps du trivs :)

har nyss ätit min middag som idag var en pastasallad med kidneybönor, sååå gott !
klaga inte på bilderna btw , märkte att hälften av bilderna var suddiga

ansikts lotion

traditionella tygskor ifrån H&M


baströja ifrån gina

ringar ifrån H&Mtröja som jag köpte igår på kappahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar