1.06.2010

shopping & filmkväll

gick på stan med oliver igår, for sedan hem till honom och spelade nintendo wii med tony. det var verkligen riktigt kul och jobbigt som alla sagt ! tack för kvällen boooys

vi såg även några filmer : inglorious basterds, love you man och new moon :)))))
är jag den enda som blev besviken på new moon ? hade förväntat mig att den skulle vara minst lika bra som ettan, men nää .. fick inte alls samma känsla till filmen. kan inte sätta fingret på vad jag inte gillade. den var inte lika bra som förväntat tycker jag . tyvärr

tänkte visa mina jackor och min nya tröja ifrån JC som jag köpte igår
emmy är nu mkt nöjd och glaad
ska nu äntligen hoppa in i duschen

fuskpälsjacka

täckjacka matt svart

kort jeans tröja/sommarjacka
med svarta pluppar

bjuder på mitt smutsiga hår och osminkade face idag :))

2 kommentarer: