1.06.2010

hiss&diss

haha fick plötsligt en enorm lust att hissa och dissa saker bara för att alla andra gör det , så här har ni mitt första hiss&diss inlägg ! kommentera gärna :)

Hissar
FRUKT - sååå himla gott ! jag har börjat med att äta en frukt varje morgon nu till frukosten, och något som jag börjat gilla ännu mer än förut. visst, det kan vara tråkigt att äta ett äpple om dagen , men jag menar det finns huuuur mkt goda sorters frukt som helst , gäller bara att hitta det du gillar mest . just nu är min favvo granatäpple, physalis o mango




AVATAR - en sjukt bra film av James Cameron , om du inte sett den så borde du göra det. man älskar skogen efter man sett den haha .. så bra budskap i filmen



Dissar
50-ÖRINGARNA SKA BORT - MINA ÄLSKADE 50-ÖRINGAR FÖRSVINNER ... !!! noooow


HÅRSNODDAR PÅ BENEN - gaaah , jag tycker verkligen inte att det är attraktivt med 59 olika färgers hårsnoddar som sträcker sig upp till knäna , okej om man har en diskret snodd runt fotleden så att byxorna inte blir för utsvängda..


come on .. ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar