1.29.2010

granar på besök

attans vad kallt det var ute idag ! köldchock när jag gick ut i morse brr..

har haft finbesök i hemmet av våra gamla grannar (granar som vi brukar säga), kära lindströms familjen. alltid lika kul att berätta och höra historier! haha man kan verkligen vara sig själv när man är med barndomskompisar/familjer :)
vi åt pappas hemmagjorda hamburgare - dom är så goda ! dock åt jag inte hamburgare men jag vet hur goda dom brukar smaka . jag åt ist för själva hamburgare en rödbetsburgare med keso , var mycket godare än vad jag trott så det är något jag starkt rekommenderar till alla er vegetarianer där ute


fick en rolig uppgift av våran lärare idag - le åt varje person du möter
ja vi får se hur det här kommer gå , liite pinsamt om alla tror att jag känner alla och går runt och ler till alla, undra vad man kommer få för reaktioner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar