10.20.2009

bakabakabakaa

idag fick vi schamponera för första gången i skolan, det var riktigt kul och skööönt. efteråt blev det styling och jag testade att ha mittbena för första gången (förutom då jag var typ 5 år då men ..) och plattångslockar . det blev riktigt snyggt ! elin min lilla sparris är riktigt duktig :)
efter skolan så gick jag hem direkt för ingen ville vara med mig *emooo* . jag tog ut vovven på en sväng och passade på att fota lite samtidigt. efter middagen så for pappa och jag för att handla ingridienser till mina bakverk som jag ska göra tills imorgon. det blev 2 typ pajer med havrebotten , vaniljsås & bär . sen bara för att jag var igång så gjorde jag några älskade dumlekakor också m-m-mmm <3

nu efter jag stått 2 timmar i köket och donat så är jag rätt less.. men bara att bita ihop för har prov imorrn och jag måste verkligen träna -.-
ska nog göra mammas trix och lägga alla svaren under kudden så kommer jag veta alla svaret utantill imorgon hähä

Sovgott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar