10.14.2009

sick n' tierd

halli hallå. ingen bra start på veckan .. vaknade på måndagmorgon av världens huvudverk, men tvingade ändå mig själv till att gå till skolan för hade klipptid direkt efter. så tog mig igenom dagen och ner på stan gick jag . jag träffade ellen och jag har velat fram och tillbaka sååå länge på att ta hål i öronen ( alltså två till på högra sidan ), så nu övertalade ellen mig att göra det. Taner hade tid inne på Rinse så gjorde jag ännu en impuls och gjorde 2 hål på ca 5 min innan jag rusade ner till Rut och Karl för att klippa mig. ojoj vilken puls jag hade då jag satte mig i salongstolen. ena sekunden skulle jag sitta och spänna mig inför att ta hål och sedan in och bestämma mig om hur jag ville ha håret. så det blev mest fria händer till frisör-Linnéa. resultatet blev bra . det ser nästan precis ut som förut fast kortare och fräschare. huvudsaken mina 3-klyvna toppar är borta ! (ska lägga ut bilder snart så får ni se hur håret blev) kände på kvällen att jag började få mer ont i huvudet och värken i lederna började göra mig galen.. så nu har jag suttit hemma i två dagar med feber, svag migrän och varma koppen i högsta hugg .. missade även egen hårvård igår, så det känns ganska piss just nu :)


menmen that's life !

snoriga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar