10.26.2009

städa

storstädning idag. eller rättare sagt dammtorkning i mitt rum hehe, jag har vita möbler så dammråttorna syns ganska bra om man inte torkar av typ varje vecka .. (a) har hittat smink och gamla smycken som jag lagt undan, så nu är det nog dags för mig att köpa en stor sminkväska istället för att ha 68 st olika små.
jag la i lite honungs-tvål i vattnet och tänt doftljus så nu luktar det göttans i mitt rum !
medan jag städade så har jag suttit och surat över att jag inte kan sjunga. vill så gärna kunna sjunga ut till mina favoritlåtar utan att själv få tinitus, hu

förresten så MÅSTE jag hitta mitt kvitto till mobilen! för någon vecka sedan så tappade jag mobilen ifrån tredje våningen i skolan så nu är det massa snygga ränder över displayen , minneskortet funkar inte längre och tjuter när man ska prata med någon i telefonen. om jag inte hittar kvittot inom en månad så får jag inte lämna in den på garantin ........ bra jobbat emmy. bra

nej nu ska jag hoppa in i duschen och ge mig själv lite skrubb och inpackning som belöning över dagens arbete

kraaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar