10.06.2009

Cruella DeVille

ÄNTLIGEN hittade jag inställningen då man redigerar färg, textstil o.s.v !! wohoow tumme upp för det
har bara tagit det lungt idag efter skolan . fick göra en svinrygg för första gången idag på skolan . och ja, det gick ju som det gick . therese hittade den perfekta förklaringen till hur min docka såg ut som - Cruella DeVille :] tillochmed anna - våran lärare började fnissa åt mig och hittade inga ord till vad hon skulle säga om min frisyr ... ! så efter en heldag i salongen blev jag rätt så grinig och stel i kroppen, så for ner till stan med vovven och gick en längre prommis med mamma hem. halv 8 blev det body balance på StepIn med emelie - så härligt , var på väg att somna på avslappningen den här gången också (a)
amen nu ska jag se klart house med bror min , !

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar