10.19.2009

broken-hearted girl

måste säga tack till linnéa som bjöd hem klassen och några till hem till henne i lördags, det var riktigt kul. stina sov över hos mig och gjorde min dag även hon <3

idag hälsade jag på ellen och vi testade ut lite smink och kläder till hennes kväll nästa halloween-helg, så förmodligen blir det så att vi ska klä upp oss lite och vara hemma hos ellen, äta gott och skrämma folk moahaha. nejmen hoppas bara att mamma inte planerat något annat som jag måste vara med på ..

nu mår jag inte spec bra mentalt och psykiskt. hänt massa jobbiga saker runtom, har kort hår som inte vet hur det ska ligga, mina hål i öronen sitter för nära så har tagit ut ett örhänge, fortfarande utslag runt näsan och så en liten förkylning på det \m/



~ hoppas ni mår bättre än vad jag gör

kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar