10.22.2009

boktips

igår var jag på bandträning eller förlåt jag har varit och repat med bandet . ( alla tror att jag säger bant - träning och bantar varje onsdag ) och det var riktigt roligt och vi har en del överraskningar nästa gång vi ska spela upp .. ! hähähä
vid 8 så gick jag in på ic's modevisning och det var superbra, mkt fina modeller :) estet-dansarna uppträdde också , och då fick jag en klump i magen och kände hur mkt jag saknar dansen.. var verkligen längesedan jag dansade nu , men eftersom det inte finns så mkt att göra så får jag hålla mig till musiken så länge.

ett boktips måste jag klämma in med idag också som jag läst på skolan ; Gör vad du vill heter den med Erlend Loe som författare. den är så himla speciell och rolig för det handlar om en tjej som får ett sms av sin pappa : vi störtar. gör vad du vill / pappa. så hennes familj dör i en flygolycka. man vet aldrig hur hennes dagar kommer se ut och den vänder när man minst anar det.

hane gööör braErlend Loe - riiiiktig bra författare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar