10.10.2009

pank ..

fick en impuls idag och fick lov att shoppa. började med att jag skulle köpa ett par skor som jag lagt undan hela veckan på crispin. svarta "kängor" med klack. eller jag tycker det ser ut som en pippisko :) sen så skulle jag baaaraaa strosa runt lite på stan och det slutade med att jag köpte ett par vantar, tights, armband, trosor och hyrde film dessutom .... ajaj inte bra. så nu har jag inte alls lika mkt pengar kvar på kontot !

igår så for jag hem direkt till stina efter skolan o gitarrlektionen, vi fotade till hennes skoluppgift. det var riktigt kul, helst när jag kom på att efter typ 20 kort att hon hade visat rumpan hela tiden haha. sorry stina men fick bara lov att säga det (a) sedan kom amänka över och vi strosade visare till henke i domsjö och lyssnade på gamla goa rocklåtar med ex. led zeppelin. vid 11 så gick vi hem till dem älskade chipsen och shrek 3

hane' göööör bra !


armband - lindex 59 kr / 39 kr
thights - vero moda 100 kr
vantar vero moda 80 kr
trosor - h&m 49.50 kr



skor - crispin 405 kr ( 450 kr )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar