10.04.2009

varför ?

nu har det gått 2 helt underbara år med min oliver. tänk att tiden går så himla fort, och jag kan knappt hinna med den själv. vissa frågar om vi ska förlova oss snart. men jag menar , varför måste man det bara för att man varit tillsammans länge ? kan man inte bevisa för andra att man älskar varandra utan att vara förlovad, ihopflyttade eller gifta ? för mig känns det som att man inte kommer få någon frihet om jag skulle göra det. nästan känna sig tvingad till att leva ett perfekt liv utan hinder eller bråk i evighet..

fick bara lov att skriva av mig ..

2 kommentarer:

  1. Helt rätt, är det tänkt att man ska leva tillsammans så är det ingen brottom med att köpa ringar! :) Bra blogg förresten.

    SvaraRadera
  2. tack tack jenny , kul att du gillar min blogg ! : ja håller fullständigt med dig , vill inte bli påträngd några ringar bara för att bevisa att man hör ihop

    SvaraRadera