10.04.2009

love you till the end

jag har haft en av mina mysigaste helger någonsin , förhoppningsvis med min livs kärlek.

i torsdags var det precis 2 år sedan vi vart tillsammans, men vi kunde inte träffas försen klockan 9 på kvällen, så vi bestämde oss för att gå på bio. det blev flickan som lekte med elden - otrooooligt bra film måste jag säga! bättre än första filmen tycker jag . vid halv 12 så hämtade bror min oss i kylan hem till mig, och sov. efter skolan i fredags så träffades vi åter hemma hos mig, och oliver kom hem med två stora röda rosor. blev oväntat rörd faktist, bara av att se själva påsen.
vi gjorde ordning oss, eller jag hade redan fixat mitt hår på skolan, så jag fixade olivers hår. vart riktigt nöjd om jag ska skryta lite ;) anki ( olivers mamma ) hämtade oss vid halv 6 och skjutsade oss till höga kusten hotellet där vi åt lyxmiddag.. underbart grillat kött med klyftpotatis och hemgjord beasås. blev även en go köpp kaffe efteråt m-m-mm ! och jag som är så himla snål i vanliga fall , första gången jag lagt ut så mycket pengar på mat tror jag . 235 kr (+ en serietidning åt oliver som jag senare köpte !) ojoj .. känns lite tomt på mitt konto nu.. har även blivit en hel del shopping denna vecka då gina tricot öppnade, ska visa senare vad jag köpt.
efter middagen så for vi till kramfors och sov i lisas och emils husvagn. dom hade värmt upp den så det var bara att krypa ner under täcket. igår så gick vi och bastade på kvällen i vedbastun bredvid en liten bäck. vi tände värmeljus i bastun och lät hettan bränna på. det var så mysigt , kan inte beskriva känslan att ligga i värmen medans regnet smattrar på taket och den som är nära bredvid är den man älskar av hela sitt hjärta .. nä det går helt enkelt inte att beskriva .

tack för allt min älskade oliver, tack för att du finns i mitt liv
- I love you till the end



jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar